Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Friday, February 12, 2010

Cameron Higlands...setiap hari jadi mesti ader percutian keluarga




Cerita kami bermula di sini...

Pada 30 jan lepas...family comey kami pulang ke kg saya di Ipoh...nak antar mummy blk slps seminggu di rumah saya...

So, pada 1 Feb...bersempena sambutan kedua anak teruna kami...kami meyambutnya nun tinggi di cameron highlands...hiks...

Oh ye...sepanjang perjalanan penuh onak liku dari Tapah ke puncak bukit...anak teruna saya asikla muntah2...(uih...saya pun pening2 dan siap mual2 giteww...tp nasib baik tak muntah...eksen dgn aqin...hiks)

makanya...kami pun berehat bersama kitkat kat lata iskandar...sekadar membasahkan kaki serta meredakan mabuk....

tapi...anak teruna saya sungguhla eksaited nk mandi...so saya pun bagi canla dia berbasah basahan dgn baju dan pampers...



malangnya...tak puas tau anak mama nih...so, alang2 menyeluk pekasam...biar sampai berbogel...haha...18sx ye tuan2...sila tutup mata...


Dan akhirnya setelah bersusah payah...sampai gak ke puncak gunung itew....hiks...dan menginap di Strawberry park resort....layanzzzzzzzzzz...maleh ar nk citer...sbbb korg pun dah tau apa ader kat cameron kan kan kan...hahha

Posing kat depan lobi hotel....



Tengah sarapan pagi kat dalam hotel...makanan 3 bintang...bolelah kalo setakat nak isi perut...




Sebelum check out...kiter posing dulu...bilik dia saya bagi 4 1/2 bintang. Cantik...mandi berendam dalam bath tub rasa tak nk kuar...nak duk tinggal terus kat situ...tapi nanti tak boleh kerje...bila tak bole keje...camner nak bayar bilik tew...makanya kena kuar jugak...hahah...ok merapu....


Dan posing lagi...Ayah...nape rambut ayah tuh...tinggi semacam jer...hiks



Okey...cukup posing...nanti tak balik2 kl dah...


Oh...nih kat strawberry park...tak ingat dah yang maner satu...tp yang pasti...aqin syok naik Ultraman tak nak turun2...huhu



Lyanzzzzzzzzzzzzzz.....



Layanzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lagi...oho malas nak taip dah...idea tarak...tapi yang pasti perjalanan pulang ke KL saya mabuk teruk...dan muntah juga kerana asik melayan Aqin yang tunggang terbalik...

Aqin: Ma pe? (Ma kenapa)

Saya dalam hati: Sudah gaharu...cendana pula...


Okey bye...mood rajin update dah mai ka?

0 comments: