Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Thursday, January 22, 2009

VIDEO 18SX

video

KALIAN TUTUP MATA TAU....

LOVING STORY...

Kalian kalian...sebenarnya saya ada satu kisah nak kongsi dgn kalian...kisah ini terjadi di tahun lepas...tp cukup membuatkan saya sayu hingga ke hari ini...tp bahagia... sebelum itu, pernah tak kalian gaduh2 manja dgn suami kalian? hem, saya pernah tau. bagaimanakah cara kalian memujuk suami kalian? hem, sebenarnya entry nih adalah cara saya nak pujuk somi saya. mmg saya yg bersalah w/pun sbnrnya dua2 pun ada salah. tp, sbb tak nak panjangkan cerita dan salah saya yang nampak lebih, maka saya dgn rela hati mengalah demi kebaikan bersama. lg pun saya sayang suami saya. hik...hemmm...nak tau ape taktik saya hari tuh...ops! sblm tuh suami saya ni jenis susah nak dipujuk tau. sanggup mogok lapar, mogok pakai pakaian yg saya gosok, mogok zahir dan batin kiranyalah...buatla lawak apepun tak menjadi nyer...so, saya amik cuti separuh ari. pi cari kad sorry, cari bunga ros idup tp tak jumpa, so guna yg plastik jelah. kemas umah lawa2, masak mknn yg simple yg dia biasa mkn, pastu siapkan hidangan plus bunga dan kad. pasang laptop mainkan lagu jiwang kenangan dulu2 (non stop). pastuh letak gambar kawin bagai...dan tunggu dia blk...tunggu dr 8 pm sampai 930 pm...tak blk2 gak. anak kecik sy dah ngongek2, saya pun masuk bilik temankan dia tidur sampai tertidur. kul 12 camtu terbangun, jenguk luar suami saya dah tdo sambil dgr lg2 jiwang gak dr hpone dia. laptop saya dah ditutupnya...hem...hidangan tak terusik pun...kecik gak ati saya. tetapi masih tak mahu ngaku kalah. saya pun terus gi kat dia, manja2 sket sambil minta maaf. tp, tak jalan gak... akhirnya, dgn nada sendu saya ckp..."takpela, yang cuma nak bg tau yg dah amik cuti esok dan tiket kul 12 th ari". masuk bilik sambung tdo.miracle...pg2, dia pakai bj yg saya dah gosokkan then dtg dkt saya dan ckp "abg tak mengharapkan semua itu, cuma nk yg berubah". sungguh2 saya terharu. saya cakap "nape tak mkn, kecik ati". dia jawab " abg tunggu org tu kuar tp, lambat sgt". aduh...dlm hati saya dah berbunga2. air mata dah kuar dah, pastuh dia pujuk lagi sambil buat lawak bagai... bahagianya rasa.kesimpulannya, walaupun lauk yg saya masak basi sumer, perut dua2 tahan lapar smlm (kes masing2 tunggu), tp kesudahannya sangat membahagiakan. DIALAH SUAMIKU YG TERCHENTA. APA2 PUN ISTERI PERLU BIJAK MENGALAH DEMI MENAWAN HATI SUAMI. DIA MILIKMU DAN KAMU ADALAH MILIKNYA. ISTERI TAK PATUT BERUSAHA UNTUK MENANG JIKA TERPAKSA MELUKAI SUAMI. SESUNGGUHNYA MELIHAT SUAMI BAHAGIA, SAYA SANGAT BAHAGIA.HEM...MARILAH KONGSI CITER LAGI PADA SAPE2 YG PNAH BEGINI...
hidangan yang simple tp bermakna untuk suami....

buat abang...seikhlasnya dari yang...
p/s: haku rendulah kat somi haku skang nih...

HAPDET MERATHON 2...MEE REBUS MUAR

HALU...FIZA FIZZANA DI SINI...sebelum haku hapdet entry ttg mee rebus nih, meh aku perkenalkan tukang masak dia...CHEF MUHAMMAD AQIL MUHAIMIN...



HOKEY HOKEY...MARI JAMU MATA TGK MEE REBUS MUAR YG HAKU MASAK...SAJA NAK BG KORG TERLIUR...KALO NAK RESEPI BOLEH EMAIL HAKU...HAR HAR...
TAPI, KALO NAK RASA, MEH BUAT APPOINTMENT DGN HAKU DULU...SESUDU RM25 BOLEH? BOLE BLAH...LAYANKAN...


HIDANGAN SIAP UNTUK DIMAKAN

NYUM NYUM...

MEE KUNING...

RENCAH2 ATAU HIASAN2NYA...


KUAH THE MARVELOUS...
P/S: ADA BERANI MAU COBA???

HAPDET MARATHON...1

NGEH...NGEH...HAKU NAK UPDATE LELAJU NIH....SEDIA....MULA....
FIRST SKALI HAKU JUST NAK UPLOAD GAMBAR GELAGAT SI KECIL...LAYASNZZZ...

MARI MEMBACA

BELAJAR BERSAMAKU

SAMBIL2 ITU...MARI MERASA BUKU...NYUM...NYUM

MAMA MAKAN, AIMIN POSING EK...

TIDAK2...JGN KIDNAP GAMBARKU...PAPARAZI...OH...TIDAK

HIK...LAYAN JE LAH...

HAMBA BOLE...TUAN HAMBA BOLEH?

AIR KOSONG PUN SODAP

POSING DALAM KETA...

JAP2...USHA MAINAN DULU...
P/S: NTAH APE MOTIF ENTRY NIH. YG PASTI SAJE JE NAK LETAK GAMBAR AIMIN...NAK CITER, DAH TAK INGAT...CITER BASILAH KATAKAN...
BYE...