Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Tuesday, October 13, 2009

RUMAH DAN RUMAH DAN RUMAH LAGI




Salam to all...

ntah kenapa...aku nih ader habit yang tak berapa nak betul...hiks...aku suka baca blog dan gaya penulisan orang...tapi blog sendiri punyalah malas nk update. bukan ape...tak retilah nak berbahasa basi yang best buat haluan telinga korang korang.

hem, anyway...inihkan blog meroyan dan syok sendirik...so, tak kisahla orang suka baca atau tak...yang penting menjadi kenangan di hari tua gitew...

oklah lari tajuk plak...actually saya nak bercerita tentang RUMAH...yelah rumah itu kan ibarat syurga...dan saya pasti setiap dari anda yang sudah berkahwin pasti inginkan rumah yang selesa dan memberikan ketenangan...

dan...sememangnya saya sudah bersedia untuk memiliki sebuah idaman...namun, masalahnya...memilih lokasi dan rumah yang sesuai itu sunggup memeningkan...terlalu bnyk perkara yang perlu di ambil berat...

huhu... ini antara rumah2 yang saya sudah survey dan termasuk "in consideration"...jom kalian tolong pilih...

1. VENTURE HEIGHTS SOUTH CHERAS




5. bandar kinrara 9 (cahaya)


Huhu...rumah dan lokasi bagaimanakah yang menjadi pilihan anda?
Apakah perkara2 yang perlu difikirkan sebelum membeli rumah?
nanti sy update umah idaman ati saya...dan kenapa saya mesti pilih...

0 comments: