Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Monday, July 14, 2008

peninnnn....190507

Atas permintaan ramai maka hari ini saya stat mengupdet blog sedikit demi sedikit lama2 jadik bukit . Tak tau dari maner nak mula coz bnyk sgt yg nak diabadikan tapi tak terabadi ebi abadi. mujur hari nih ader waktu senggang maka kesempatan digunakan utk berfoya-foya mkn gaji rabun kater sue.
Okiesla...saya akan bermula dgn tarikh 190507...apakah yg istimewanya tarikh nih? ya ya...saya akan dinikahkan dgn lelaki pujaan ati saya lobang idungmu tetap menjadi pojaan atiku...sbnrnya bercadang ingan mengkramatkan tarikh 070707 untuk dinikahkan. tapi atas2 faktor kesihatan saya terpaksa terbang ke UK pada 1 JUN 2007, dan saya tidak mahu berseorgn berkawn dgn harry potter ingin berdua sambil menyelam sambil telan air....ya ya bulan madu skali hik hik. tuh bawah tuh gambar nikah saya...
tuh...atas tuh....pengantin lelaki tgh ngelabah...muka pucat smcm je ihik

sah dah jadik istri...tapi ader insiden klakar berlaku masa tuh....aderke patut mak mentua sarungkan gelang...abang mase tuh pun plik dan blur...hentam jela labu....


saat paling bahagia dan manis...percintaan selama 4 tahun akhirnya bersatu dalam sebuah perkahwinan...ku syukur pada mu TUHAN....


ya ya...nanti saya updet lagi ek...kisah bulan madu di uk, majlis kawin, majlis ngandung, majlis bersalin, majlis cukur jambul, majlis ituh majlis inih...berapa bnyk majlis daa...

0 comments: