Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Tuesday, June 1, 2010

LAMBAIAN UK...


OHO...TARIKH 10 JUN ITU MAKIN DEKAT...YE SAYA SANGAT NERVES. WALAUPUN PEMERGIAN KE UK ADALAH BERSAMA KELUARGA (HEHE 2 DLM 1...KERJE DAN PERCUTIAN KELUARGA)...SAYA TETAP NERVES. NERVES KERANA AKAN PERGI TRAINING DAN BERJUMPA DGN PELBAGAI ORG, PELBAGAI RAGAM DR SELURUH NEGARA...HEM HEM...TETIBA TERASA DIRI INI KERDIL...ADAKAH PENYELIDIKAN SAYA SETANDING NEGARA2 YANG MMG TERKENAL DGN TEKNOLOGI MEREKA YANG CANGGIH...HUHU NERVES LAGI... UNTUK ILANGKAN NERVES MEH KITE CITER TTG PERCUTIAN ALAMI YANG BAKAL SAYA TEMPUHI...(HAHA AYAT SKEMA TAK BLE BLAH)...


oh ok...saya sebenarnya memang tak betah kemana2 tanpa keluarga terchenta...apatah lagi bila nak merantau ke bumi asing...makanya saya pun merancang untuk menjadikan pemergian ke UK ini 2 dalam 1...10-14 jun adalah percutian keluarga (untuk meraikan bday hubby saya dan juga anniversary ke-3 kami) yang mana agendanya adalah makan2, jalan2 dan shopping...selama itu, saya akan menumpang di rumah zul (Surrey, Guildford)...kepada zul, thanks ek tolong aku sponsor tempat tinggal, sewa MPV dan plan tempat shopping bagai...jasamu ku kenang...nanti2 kita collaborate research ek...hehe ayat bodek...


dan bakinya...15-25 jun...kami akan ke hinxton, cambridge yang mane rutin keje aku...adalah teramat padat... 9 pagi - 9 malam...oho...sian abang...abang akan berdua dgn aqinla nampaknya di bilik hotel...takpelah, janji boleh jalan kaki jumpa yang..hahah


dan baki sehari akan bermanjaan di hotel sebelum pulang ke malaysia...huh sungguh tak sabar dan teruja dgn percutian itu nanti...tapi still ada yang merunsingkan aku...


ye food for baby...oho ape anak aku nk mkn nih? mak pak ble je telan roti magi bagai...nak masak, duk hotel...hem, ader idea kengkawan? sape2 yang ader pengalaman mehla bitau...yelah anak i kan berdua dgn ayah sewaktu i kursus...makanya risau saya adalah terlebih...huhu

0 comments: