Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Tuesday, January 19, 2010

JUAIMURAH aka ROSE aka CABAI KERING MASAK LEMAK CILI API GIVEAWAY...


Huhu...sonokla hang rose...nih aku dah sahut cabaran hang. this special entry is just and only for U...haha.



Okey2...Anda2 di luar sana...MEH MEH MARI MARI LEKAS LEKAS...Jom kita terjah JUAIMURAH punya blog...ye ye...si tuan empunya blog adalah ROSE aka cabai kering yang comot tp baik hati...wakaka (sila bg markah lebih utk pujian ek)...oh yea...dia tak pernah mkn burger letak cili sos... (yelah, asik letak cili kering jer...cili sos mane power)....huwaaaa



ok2...straigth to the toilet...hiks...blog juaimurah ni adalah blog yg jual brg2 mainan, pakaian, education punya mender...dan mcm2 lagilah yang sinonim dgn parenting, bebudak dan mak bebudak...oho...brg2 tersebut ader yang baru, ader yang terpakai...but still in good condition...and the most important thing is WITH A REASONABLE PRICE...means mampu miliklah...(huwaa....kerana mampu milikla dah berkoyan2 dah duit aku masuk poket ajaibmu rose).... ye kawan2, mehla dtg bli kat kedai dia...dia ni mmg baik ati...baik servis dan baik rundingan...(promot nih...ros markah tinggi please...haha).



ok2...actually aku nak ckp...skang nih blog dia ade giveaway contest...mehla join kalo nk dpt brg free...bkn sonang oooo...tak yah korek saku sendiri dah...korang korek je saku rose nih...sure mende tuh depan mata...haha...



syarat2 nya sonang ajo...nih aku dah letak gambo (tuh kat atas tuh) copy paste dr blog dia ek... so part aku...



Bagi sesiapa yang ada blog (bloggers):

1. Be a follower of JUAIMURAH - so far we have 53! Thanks! DONE

2. Link this blog in your blog list DONE
3. Do an entry of this giveaway...anyway u want it.. with a little bit of Juaimurah shop review4. DONE
4. Mail me the entry url... DONE...p/s: aku letak kat wall FB ko leh tak? haha

OK SEKIAN HAPDET DR AKU YG PEMALAS PIANG NAK UPDATE BLOG

0 comments: