Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Friday, June 26, 2009

aisyen kame dan shin chan ku


Di sebabkan kepeningan yg melanda + stress, hari ni saya nak citer sket tentang hero2 kesayangan saya. AISYEN KAMEN DAN SHIN CHAN...huhu...aimin skarng ni makin melasak. asik2 memanjat dan sering cuba tarik perhatian saya dan sumi. dan...jgn tak tahu kalian, saya suka menggelarkannya shin chan kerana...

1. suka buat perkataan mcm shin chan sejak dia umur 8 bln ++.

2. sgt suka tgk gadis2 cantik...terutama cik misi yg masih muda

3. buat2 malu di hadapan gadis2 itu

4. tidak suka perempuan berwajah sedikit kurang lawa...paling takut pada yg berkulit gelap (aimin nangis kuat tau kalo misi india handle dia...haih)

5. nakal ya ampun...mama tina dia (pengasuh) gelarkan dia penyakat


dan...siapa aisyen kame?

oho...tentula si dia saya. shin chan kan suka aisyen kamen...idola lah lebih kurang. oh...begitu juga shin chan saya...sgt suka dan manja betul pada ayahnya...aisyen kamen saya. hem2...AISYEN KAMEN, BILA NAK DAPAT MAWARI PLAK NIH??? hiks
I LOVE BOTH OF U. MMMUARGH


0 comments: