Pages

RSS

Welcome to my Blog
Hope you enjoy reading.

Thursday, August 14, 2008

HOLIDAY DE AMOUR II

Yup...saya sambung balik entry yg lepas ek...dek kerana kebusyan yg tak terkata, terbengkalai rumah ku inih...haih sepulangnya dari pahang, kami meneruskan perjalanan ke ipoh blk kg...hooray... em, sebenarnya terlupalah aper nak dicerita...biarlah gambar saja yg menerangkan segalanya...ha ha malas sebetulnya...hiks blog saya suka ati sayala...bole?

haish, borea mana lak nih...sib baik mama tak join... kalo tak mau dilabel keluarga harimau 2008

anakku...ineh pembuli namanya...harimau pun kalah

permata hati mama...jadik anak yang bijak ye sayang


tgktuh...sport car ayah beli...pandai ke bawa tuh?...hem nih saya wat kurung aimin kalo saya tgh sibuk memasak...

santai dalam carseat...hem, ble duk diam 20 minit jer...pastu jerit minta diangkat...aduih, last2 tgn mama jugak yg dia landing...

tentang saya? takde mende best nak dicerita...tp saya gumbira kerana berjaya menghantar thesis pd jun lalu...skrg nih tgh berdebar menunggu viva yg mungkin jatuh pd bln puasa...minta2 dilembutkanlah hati pemeriksa2 tuh...say nak grade cepat...mau jadi big boss gitew...doakan saya ye...

0 comments: